• (iOS) PickCrafter - Idle Craft Game odkleni primogeme

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ PickCrafter - Idle Craft Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ PickCrafter - Idle Craft Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ odkleni primogeme ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ PickCrafter - Idle Craft Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Všeč mi je igra. Edina težava je, da runske ponudbe ne plačujejo. Potem, ko sem sprožil povpraševanje, so bili moji dejanski podatki o igri izbrisani ... druga igra, ne PC. Izkazalo se je, da sem izgubil vse ponujene igre, nekako sem imel srečo in nisem izgubil računalnika. Vendar sem zelo previden pri prenosu ponudb za runic.update: poskusil sem znova. Opravil sem nalogo in naredil točno tisto, kar je bilo potrebno. Runika nisem dobil. zato sem oddal vstopnico. In ko sem preveril stanje v igri, je bila ponudba ZAVRNJENA.zopet izguba časa

    Odlična igra ! ampak zakaj se mi vse do bioma postane temno razen oceana??

    Bilo je neverjetno, ko sem jo prvič dobil, a se mi je začelo naveličati in sem jo izbrisal, a je bilo v redu, moram priznati.

    Čudovito! Toda našel sem napako.

    Moj račun ne more igrati /: če se prijavim, ne bo delovalo samo neskončno nalaganje

    Sem tempiran v bitkah s šefi, to je neumno, tako kot se igra ne prenese in je prvi boj s šefom, ki se trudim in mi ne uspe

    Po 1 minuti igranja postane dolgočasno

    Super, spomnim se, da sem to igral pred enim mesecem in nič se ni spremenilo od iste igre, ki jo poznam in imam rad

    To igram skupaj že 5509 ur. Moje mnenje: Všeč mi je

    Prvi in najpomembnejši - podpora za to igro ne obstaja. Ne odzivajo se na vstopnice, ne popravljajo napak in očitno jim ni mar za težave, ki jih povzročajo njihove napake. Kar se tiče same igre, je grozna in jo sovražim v vseh pogledih. To počnem samo zaradi dosežkov v steam, saj poganja stare, toda ta igra se za vedno očisti, ko dosežem zadnji dosežek.

    To igro je popolnoma uničil AutoClicker. Zabavna igra pa vseeno

    Kaj naj sploh rečem o tem? To je le očiten rip minecraft sprite. V kombinaciji s klikerjem za flocking piškotke.

    Igral sem se in izklopil od izdaje, to je ena tistih iger, ki ostane nameščena za vedno lol. To je res dobra, preprosta, a zasvojenost igra, kadar koli za vraga želite kakšno igro. Nikoli ni imel težav.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :